Ticketvragen

Je ticket opnieuw downloaden, een factuur opvragen,  je tickets omruilen of verkopen? Dat kan je zelf via de tool van ticketpartner Paylogic. Op deze pagina lees je alle info.

Voor verdere vragen over tickets kan je terecht bij het online Helpcenter van onze ticketpartner Paylogic.

Ticket kwijt?

Als je je ticket(s) niet meer kunt vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kun je via deze link verzoeken om je bevestigingsmail opnieuw te versturen.

Paylogiq - I Lost My Ticket

Factuur opvragen

Wil je een factuur opvragen voor je ticketaankoop? Ook dat kan je zelf!

  • Na je bestelling festivaltickets, krijg je een bevestigingsmail. Daarin staat de optie 'BTW-factuur genereren'.
  • Vul je gegevens in.
  • Je ontvangt de factuur via e-mail.

That's it!

Ticket omruilen: Paylogiq / See Tickets tool

We kijken allemaal al uit naar de volgende editie van Festival Dranouter. Toch kunnen plannen of omstandigheden soms veranderen, waardoor de de tickets die je hebt gekocht niet meer aansluiten op je plannen. Via de tool van Paylogic kun je zelf je ticket omboeken naar een ander ticket.

Hoe werkt de tool?

De omruil tool van Paylogic/See Tickets laat je je bestelling aanpassen en een van je tickets inwisselen voor een ander.

Bijvoorbeeld: Je hebt een weekendticket (toegang voor vrijdag, zaterdag en zondag) en besluit dat je ook graag op de camping wil verblijven. Dan kun je je weekendticket inwisselen en met bijbetaling omruilen voor een weekendticket+camping.

Wanneer je de tool gebruikt, geef je Paylogic toestemming om je eerste ticket ongeldig te maken. De waarde van het ticket kun je vervolgens gebruiken in een speciale shop. Daar selecteer je het gewenste ticket.

  • Indien het nieuwe ticket duurder is, wordt er bij het afrekenen gevraagd om een bijbetaling.
  • Is het nieuwe ticket goedkoper? Zorg dan dat je het resterende bedrag alsnog uitgeeft door bijvoorbeeld bongs (= digitale eet- en drankbonnen) te kopen.
  • Openstaande bedragen kunnen niet later verwerkt of uitbetaald worden.

Let op: deze tool is gekoppeld aan de gewone ticketshop. Is het ticket in onze ticketshop uitverkocht of niet meer beschikbaar? Dan is deze ook niet beschikbaar via de tool.

Hoe ruil ik mijn ticket?

 

Na het afronden van je ticketbestelling voor Festival Dranouter, heb je een bevestigingsmailtje ontvangen. Deze mail heb je weer nodig.

Het is goed om te weten dat alleen de hoofdkoper (de persoon die de bestelling heeft geplaatst) aanpassingen kan maken aan de bestelling.

Image
Paylogiq - MyOrder - Bestelling Beheren

Onderaan in de bevestigingsmail zie je de knop ‘bestelling beheren’. Wanneer je hierop klikt, word je doorgeleid naar de webpagina zoals je hieronder ziet. Je vindt dan een overzicht van je bestelling. Ga met je muis over de derde optie ‘Meer acties’ en selecteer in het uitschuivende menu-item ‘Tickets ruilen’.

Image
Paylogiq - MyOrder - Tickets ruilen

Er opent zich een venster waarop je kunt selecteren welke tickets uit je bestelling je wil omruilen.

Image
Paylogiq - MyOrder - keuze tickets

Vervolgens word je doorgeleid naar de ticketshop. Hier kies je je nieuwe ticket(s).

Let op! Wanneer een ticket is uitverkocht, is deze dus ook niet meer te verkrijgen via deze upgrade shop.

Nadat je de nieuwe keuze hebt geselecteerd, zie je deze in het winkelmandje. Daar wordt ook automatisch het bedrag van het oude ticket afgetrokken van de prijs die je moet betalen.

Is het bedrag van je oude ticket(s) groter dan van je nieuwe ticket(s)? Zorg dan dat je het resterende bedrag ook gebruikt, bijvoorbeeld door nog extra bongs aan je bestelling toe te voegen. Dit bedrag kan namelijk niet teruggestort worden.

Image
Paylogiq - My Order - krediet

Je ontvangt na het afronden van de bestelling een mailtje met de bevestiging. Je hebt op dit moment dus een nieuwe bestelling, met een nieuw bestelnummer.

Had je oude bestelling nog andere tickets of producten die je wel houdt? Dan heb je nu dus twee bestellingen.

Ticket kwijt?

Als je je ticket(s) niet meer kunt vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kun je via deze link verzoeken om je bevestigingsmail opnieuw te versturen.

Paylogiq - I Lost My Ticket

Andere vraag over tickets?

Raadpleeg de meest gestelde vragen over tickets bij het online Helpcenter van onze ticketdistributeur.  De Paylogic klantenservice helpt je verder.

Paylogic klantenservice